
მაროკო, ტაივანი, რუსეთი, კროატია, აშშ, ბელარუსი.მისამართებს და სკოლების სახელებს ინგლისურად დავწერ, რადგან ქართულად შეიძლება შეცდომა მომივიდეს.
1. Teacher's name: Jenna Chou
Name of school: Xiufeng High School, New Taipei City ; Country: Taiwan (ROC)
2. Teacher's name: Natalia Kleshchenok
Name of school: College of Light Industry and Logistics; Minsk Country: Belarus
3. Teacher's name. Najat Zaoui. School name. Tichoukt High School; Country Morocco
4. Teacher's name: Jennifer Wilson Name of school: Tequesta Trace Middle School; USA, FL
5. Teacher's name: Ivana Sudar Name of school: OŠ Vijenac Osijek; Country:Croatia
6. The master's name: Alexandra Tichomirova The name of the school: high school № 5; Dubna. Country: Russia
7. Teacher's name: Ching-hui Hu Name of school: Ching-Shuei Junior High School Taichung City. Country: Taiwan
პარტნიორი ქვეყნების მოსწავლეები V-XI კლასებიდან არიან.პროექტის მიზანია მასწავლებლებმა და მოსწავლეებმა მოამზადონ სადღესასწაულო ბარათები და გაუგზავნონ პარტნიორ ქვეყნებს ოქტომბერ–დეკემბერში. მოსწავლეები ერთმანეთს აცნობენ თავისი ქვეყნის დღესასწაულებს და ტრადიციებს. ჩატარდა სხვადასხვა აქტივობები: მოსწავლეებმა დაამზადეს ბარათები და გააფორმეს ისინი. ონლაინ რეჟიმში ვამყარებდით კომუნიკაციას პარტნიორი ქვეყნის მოსწავლეებთან და მასწავლებლებთან და ვაცნობდით ინფორმაციას ჩვენს შესახებ: სკოლა, საგნები, ტრადიციები, საყვარელი დღესასწაულები, კერძები, ქვეყნის სანახაობები. მოსწავლეები იკრიბებოდნენ გაკვეთილების შემდეგ ორ კვირაში ერთხელ და ერთმანეთს ვაცნობდით რა გავაკეთეთ. მოსწავლეებს ვაჩვენე ვიდეოები, რომლებიც მივიღე კროატიიდან, ტაივანიდან. ვიმსჯელთ შთაბეჭდილებებზე. მოსწავლეების ინიციატივით მოვამზადეთ სლაიდშოუ და ჩვენც გავუგზავნეთ პარტნიორებს. სლაიდშოუ საშუალებას მისცემთ მათ გაეცნონ ჩვენს კულტურას, ტრადიციებს, დღესასწაულებს.
მოსწავლეები დროულად და დიდი პასუხისმგებლობით ასრულებენ სამუშაოს და შემდეგ სკოლის დირექციის მხარდაჭერით ვაგზავნით ბარათებს პარტნიორ ქვეყნებთან. იწყება მოლოდინი. ნეტა როგორ ბარათებს მივიღებთ? გვაინტერესებს როგორც ვიზუალი, ისე საინტერესო ინფორმაციები. რამდენ სიახლეს გავიგებთ.
მოსწავლეები დროულად და დიდი პასუხისმგებლობით ასრულებენ სამუშაოს და შემდეგ სკოლის დირექციის მხარდაჭერით ვაგზავნით ბარათებს პარტნიორ ქვეყნებთან. იწყება მოლოდინი. ნეტა როგორ ბარათებს მივიღებთ? გვაინტერესებს როგორც ვიზუალი, ისე საინტერესო ინფორმაციები. რამდენ სიახლეს გავიგებთ.
![]() |
ეს ეთოს დამზადებული ბარათია. |
![]() |
ყველაზე მაგრები |
![]() |
ეს ეთოს ბარათებია |
![]() |
ეს ჩვენ ვართ, ინგლისური ენის კაბინეტში. |
მზია მასწავლებელთან სახლში ვმუშაობთ |

მივიღეთ ბარათები ჩვენი პარტნიორებისგან. ძალიან ლამაზი და ინფორმატიული ბარათებია. ხორვატიელებმა სიდიც გამოგვიგზავნეს საშობაო სიმღერებით. სამწუხაროა რომ ვერ მივიღეთ ბარათები მაროკოდან და რუსეთიდან. განვიხილეთ ბარატები, დავახარისხეთ ქვეყნების მიხედვით, და დავგეგმეთ როგორ გაგვეკეთებინა პრეზენტაცია. გავინაწილეთ ქვეყნები და დავიწყეთ მზადება. პრეზენტაციაზე დავპატიჟეთ სკოლის დირექცია, მასწავლებლები და მოსწავლეები. ბევრი სტუმარი გვეწვია.კარგად მოვემზადეთ. პრეზენტაცია ორენოვანი იყო; ინგლისური და ქართული. სტუმრებს ძალიან მოეწონათ. კარგად ვისაუბრეთ. სტუმრებს გავაცანით პარტნიორი ქვეყნების ბავშვების ბარათები, ამ ქვეყნების დღესასწაულები, ტრადიციები, ღირსშესანიშნაობები. შევადარეთ ქართულ ტრადიციებსა და დღესასწაულებს. ბევრი განსხვავებაა ჩვენსა და მათ კულტურას შორის.


![]() |
პრეზენტაციის დროს |
ჩვენი მუშაობის ამსახველი სლაიდშოუთი დავასრულეთ პრეზენტაცია.
No comments:
Post a Comment